07:30

Klockan är snart halv 8 och jag har varit upp i 2½ timme och Vincent sover redan sin morgonvila.

Igår var det Js tur att vara ute på galej och jag och Vincent fick roa oss själva. Det gick bra ända tills han skulle sova, det tog 1½ timme för honom att somna så istället för halv 7 så somnade han 8. Detta gjorde att min egen tid minskade drastiskt för jag somnade en halvtimme senare i soffan. Skönt är att han i alla fall sov ända tills halv 5, för sökte få honom att somna om hos mig i en halvtimme innan han slet sig loss och klättrade ner för sängen och då var det bara att gå upp.

Sitter och funderar på vad dagen har att erbjuda mer än solsken. Nej nu ska tvätten hängas.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: