4 år har gått

Idag är det 4 år sedan lillebror Erik gick bort. Jag har precis som åren innan varit på lite dåligt humör i en vecka och tänkt massor på honom, men igår ramlade det helt ur mitt minne ända tills jag pratade med mamma. Det har faktiskt vairt en bra dag trots allt och mina kollegor har roat mig hela dagen på jobbet. Efter jobbet åkte jag till kyrkogåden och mötte upp J och Vincent för att tända ett ljus i minneslunden. Vincent fick det hela att inte blir så sorgligt med att peka, prata och skratta massor.


Lillebror

Lite bilder från vardagen:

Mina älsklingar från i söndags på Wilhelms kalas


Jag och Vincent (han myser runt i sin nya pyjamas innan läggdags)

Nu ska soffan få lugna sina ropa för det är dit jag ska nu.
(Orkar tyvärr inte kommentera andra bloggar, men jag skummar igenom då och då)

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Så jättesorgligt att du misst din lillebror.

DEt visste jag inte.

KAn nog aldrig förstå hur det är att sakna någon på det viset.

Jag har ju aldrig behövt...

Tänker på dig!

Kramen

2009-09-17 @ 05:51:39
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men fy så sorgligt! Förstår att det måste vara jättetungt!

Tänker på er!

Kramar

2009-09-17 @ 11:22:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: