Lördag

Efter en hel veckas arbete var det äntligen fredag igår och då blev det bara slappa framför tvn till halv 9 då jag höll på att somna och masade mig i säng.
Natten blev bråkig då Vincent inte alls ville komma till ro, när han äntligen somnat i sin säng efter två timmar så försökt jag mig till att sova i vär säng men då var det nog som snarkade som bara den. Jag puttade och puttade på honom men han ville inte röra sig ur fläcken, det tog ett bra tag innan han fattade vinken och då undrade ha väldigt argt vad jag höll på med, jag var inte långt ifrån att ge honom en känga. Tydligen inte han hellre för vi bråkade tydligen i hans dröm och var han arg som bara den på mig i drömmen. Jaja jag lyckades i alla fall somna, men baa för att vakna igen efter en kvart då Vincent var vaknat igen. För andra gången tog jag över honom till vår säng och denna gång gick det bättre även om jag inte fick sova så mycket. Fösta gången han fick komma över kunde han inte komma till ro alls så det vara bara att gå tillbaka med honom.

Jag fick sova kvar när Vincent vaknade i morse och när hans mellis var uppäten gick vi allihop ut på en 1-timmes promenad, riktigt mysigt och kändes nyttigt. Efter lunch var det dags för hans vila men åter igen vill han itne komma till ro och varje gång jag försökt lägga ner honom så började han skrika, J fick ta över och han lyckades. Tyvärr vill han baa sova 25 minuter i sängen så han fick sova en stund i min famn framför tvn sen.

Vi har även tagit en tripp in till stan. Grinden som ska vara vid kaminen hade kommit och den vill vi ju ha upp ganska snart för det börjar bli lite ruggigt på kvällarna. För att inte Vincent ska frysa om fötterna i höst och vinter så införskaffades ett par innetofflor till honom.

Nu sover han för natten och vi ska snart äta och sen är det soffan som kallar.


Äta gröt


Leka med koppel


Sparkys nya leksak


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Måste vara guld med hleg när man jobbat hela veckan.

Hoppas ni får en trevlig söndag!

Naturligtvis ska du vara med på mammor gör saker utan barn. Vi planerade prel 17 okt

2009-09-12 @ 20:18:19
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Visst är det irriterande med snarkande sängkamrater.

Vilka urgulliga tofflor ni köpte.

Kramen

2009-09-13 @ 11:22:33
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: