Tisdag och helt färdig

Jag skulle kunna ta helg nu, känner mig slut i huvudet och kroppen. Huvudet beror väl på att jag får använda hjärnan igen och kroppen troligen på att jag tränar en kvart på crosstrainern varje morgon innan frukost.

J är på herrklubbsmöte ikväll så vi är själva och Vincent har somnat så nu ska jag bara ta hand om tvätten innan soffan kallar på mig och jag ska läsa lite bloggar. Har knappt hunnit gå in på några nu.
J och Vincent har varit på öppna förskolan idag och enligt J var han lite pappig ibörjan men efter tag så var det full fart som vanligt.

Jag har glömt att berätta att tand nummer 9 och 10 är på väg upp och det är kindtänderna i nederkäken.

Det har inte varit lika förvirrande på jobbet idag och jag har till och med tagit på mig lite ärenden. Hoppas nu bara att jag kommer ihåg rätt.




   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Snart kommer det kännas som om du inte varit borta över huvud taget.

Härlig är han i gungan lille Vincent!

Kramen

2009-09-09 @ 06:56:33
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Clara

Va fin han är, en riktig sötnöt!

2009-09-09 @ 22:20:51
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: