Trött och skrikig

Vincent vill inte sova mer än 20-30 minuter på dagen när han är på dagis och han behöver minst 1½ timme för att orka. Så tills vi kommer hem håller han humöret upp men väl hemma så är det bara massa skrik och vill bli buren. Man försöker trösta så gott det går, men att bära orkar inte min rygg med alls så jag sitter mest på golvet och försöker krama honom. Det är en sak när båda är hemma och en kan fokusera på Vincent och den andra laga mat. Värre var det ikväll (även då han hämtades en timme tidigare) då jag är själv med honom att samtidigt laga mat och underhålla. Till råga på allt så var korvarna jag köpt äckliga så de vill inte någon av oss äta så det blev att panik värma de sista 2 goda i micron. Han åt i alla fall pommes med korv med stort välbehag och jag fick nöja mig med enbart pommes.

Nu sover han som en stock och jag hoppas han gör det resten av kvällen och natten med och jag ska trösta mig  själv med lite glass för jag är ganska slut jag med.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: