Underbar lördag

Hade en helt underbar lördag tillsammans med tjejerna i Fabella, lunch, mycket intressant och roande (fast mycekt kall) stadsvandring, bad med frukt och Evas tapenade (gudomlig) och avslutande middag. Eftersom jag sovit dåligt under hela veckan åkte jag hem efter middagen och förberedde mig också på att få lösa av Jocke med att ta hand om lilla stökVincent, men han sov så gott när jag kom hem och vaknade inte förrän halv 5 och fick då slumra vidare i vår säng ända till halv 7. Kände mig nästan utvilad när det var dags att gå upp.

Jocke och Vincent fick roa sig på egen hand och det hade tydligen inte varit en dans på rosor då den lille har väldigt svårt för motgångar och det bli det en del av när man ä så liten.

Idag har vi varit ute en hel del, inhandlat grillkol till grillpremiären som vi hade ikväll (sååå gott) och natuligtvis lekt en massa.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Åh va gott med grillat!

Kul att ni hade trevligt igår, synd att jag inte kunde vara med....

Kramar

2010-04-11 @ 20:00:03
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: