Ditt och datt

Var tog sommaren vägen? Känns som det blev höst med en gång och jag skickar sonen till dagis med allt för lie kläder på sig, tur att det finns kläder där om han skulle frysa.

Funderar på om Vincents sömn påverkas av månen. Vissa sover sämre vid fullmåne även om detta inte gäller mig. Det har varit många nätter nu (förutom i natt) som han har sovit oroligt och inte velat vara själv samt att få honom att somna har varit en rikitg pina med massa skrik. Igår och idag har det gått lättare. Trots dålig sömn har hans humör varit ganska bra och imorse var vi upp kl 5 och kastade boll med Sparky och efter frukosten var det dans. Han är då det sötaste min älskade son.

Idag fick det inhandlas ett par nya jeans till mig då jag växt ur de andra gravidjeansen som finns här hemma och jag kan ju gärna inte gå i shorts fram till november. Igår var det läkarbesök och jag är nu helt sjukskriven från och med 1 september och håller tummarna på att kassan går med på detta. Det ska bli skönt att kunna lyssna på vad min kropp vill och var en glad och trevlig mamma på kvällarna.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

åh då kanske ni orkar med oss nån dag eller bara du och jag över en fika?? när jag kommer hem från värmen??

2010-08-27 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: