Ingen energi

Varken igår eller idag har jag haft någon som helst energi och dessutm är jag på dåligt humör. Värmen gör väl sitt till då varje rörelser känns som man ska rinna iväg. Idag är foglossningen fruktansvärd och sammandragningarna kommer och går. Vincent tycker att mamma är tråkig som inte orkar göra något och inte har ett uns av tålamod. Kan tilläga att jag då har fått pinnar viftandes i ansiktet och en sten i huvudet, så han tigger lite om att jag ska bli arg. Han kommer också och vill kramas emellanåt och då kan man inte göra annat än förlåta honom. Han ju för söt min lilla älskling.
Som varje kväll avslutar vi i alla fall mysandes framför Nicke Nyfiken. Han fick en ny film i födelsedagspresent och han är som klistrad till den. Jag kan i lugn och ro läsa under tiden.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: