Energi

Kan någon ge mig en massa energi för jag saknar den helt. Den som snor den mest är Vincent och hans humör.. Tråkigt som bara den är det.
Igår när jag hämtade honom från förskolan så fick han väckas och det sabbade hela eftermiddagen och kvällen, inget var bra och trotset visste inte sina gränser. Jobbigt var att Jocke har blivit förkyld igen och hade en riktigt dålig dag. Efter ett samtal med förskolan idag så skjuter vi lite på tiderna och hoppas det blir bättre.
Idag har det i alla fall till och från varit en bra dag och till och med påklädningen har nästa gått utan bråk, skönt.

Nu badar Vincent och Jocke och jag sitter här. Vincent vill bara bada med pappa och det har  ju sina fördelar, han har lärt sig hälla vatten över huvudet och duschandet efter går bättre och bättre.

Emilia och jag var på BVC idag och ökar i alla fall på vikten även om hon inte håller samma tempo som Vincent gjorde, men så länge BVC-tanterna är nöjda är jag nöjd.

 



Tyvärr har det blivit mycket gällande på sistone, men det är svårt att göra annat dån man inte känner sig på topp.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

Sicken snuttegumma! Kan dom använda snuttefilt i den åldern redan?

Gnäll på du - det hjälper att få pysa ut frustrationen. Det är aldrig lika jobbigt att lyssna på gnäll som det är att uppleva det.

2010-12-09 @ 19:52:15
Postat av: Clara

Vad har Vincent för tider på dagis?

Ett tips som jag märker på Max är att han älskar verkligen när vi läser böcker, spelar spel eller bara leker med honom till 100% utan att Hugo får störa. Det gör massor för våran familjs humör. :)

Kramar!

2010-12-09 @ 19:54:46
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: