Härliga ungar

Igår var Ville och Nina på besök och det var en fröjd att se Ville och Vincent tillsammans. Även om de inte lekte med varandra direkt så kunde de ändå samsas om leksakerna utan en massa min, min, min. Visst var det lite småtjiv, men inte alls som det har varit innan när Vincent har haft folk på besök. Har förstått att det är svårt i denna ålder att låta andra barn leka med ens leksaker och det var en trevligt steg i rätt riktning. Fast det lär säkert bli ett par bakslag.

Emilia skötte sig som vanligt, var en lugn och behaglig bebis. Jag hade uppskattat om hon ville sova själv på nätterna och inte på min mage. Hon är det enda barn som jag vet som inte somnar av att ammas, hon verkar istället bli pigg av det och det gör det hela lite jobbigare på nätterna. Just nu är jag färdig för att somna för natten vid 8 och det är inte så konstigt eftersom Vincent vaknar vid 5 och man däremellan ammar och nattar Emilia.


Söta som få


Redo för förskolan

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Visst funkade det bra när de lekte brevid varandra och faktiskt lite ihop också tyckte jag. DEt var en fröjd att se.

Det var mysigt att få hålla lilla Emilia också.

Ha en fin helg!

Kram

2010-12-03 @ 11:33:44
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: