Premiär

Idag var det premiär för mig och ungarna att åka ut på äventyr utan att Jocke följde med. Lite nervöst var det eftersom jag inte får lyfta Vincent på grund av snittet. Vi åkte hem till Clara, Max och Hugo för lek och fika. Allt gick över förväntan då det bara lite konstrande från Vincent när vi skulle hem, men betydligt lugnare än jag är van vid. Mysigt var att komma hem till dem, tack så mycket.

Något som det också var premiär för var att det pös över blöjan på Emilia och både på hennes kläder och mina byxor, nice. Det lär väl bli mer av denna varan så det är bara att vänja sig.

Emilia börjar bli lite mer missnöjd med att bara sitta i babysitter utan vill gärna vara i famnen och vara med. Lite jobbigt är det, men ibland får hon gilla läget bara.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

o gud vilken fin bild på en super fin unge

2010-12-15 @ 21:16:17
Postat av: Clara

Vi tackar så mycket för ett mysigt besök!!

2010-12-16 @ 07:27:49
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Lee

mysigt att umgås, kul att allt gick så bra, tipsar om att Bärsjalen är jätte bra när man har 2. kram

2010-12-17 @ 09:48:45
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: