Fredag

Äntligen är det helg! Tyvärr ska jag jobba imorgon igen mellan 7.30 och 15.30, så det känns lite tungt. För att motivera lite så står det nu en kladdkaka med kinapuffar i ugnen där halv ska med till jobbet. Ska man jobba 8 timmar en lördag så måste man få unna sig lite.

Bilderna från kameran har kommit in i datorn så nu kan jag visa upp min lilla sötnos. Den sötnosenskallade idag sitt skötbord så han fick näsblod, att han inte tänker sig för.

Idag kom böckerna som jag beställt från adlibris, reaböcker till mig och en visbok med Astrid Lindgren sånger, Hujedamej heter den, till Vincent. Jag är så trött på han skivor och denna kändes helt rätt och är nöjd efter att ha lyssnat igenom den 2 gånger redan.

Hoppas kaka blir färdig snart så man kan umgås med mannen innan man somnar.





   K O M M E N T A R E R
Postat av: NIna

Nä inte lätt att tänka sig för när man är 1,5 år...



Trist att jobba en lördag. Bra med kladdkaka en sån dag. En kladdkaka från CATTI kan kanske tom väga upp arbete på en lördag.



Kram

2010-02-26 @ 21:05:59
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: astrid

vad söt han är Vincent :D Vad kul med lite nya böcker. Jag funderar också på att beställa lite. Man får ju passa på nu när det är rea ;)



kram på er

2010-02-27 @ 11:05:56
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: