Ajajaj

Hu vad jag känner mig som en dålig mamma idag. Vincent började stöka runt och inte vilja somna om rikitgt redan vid 4 i morse, vilket gör att jag inte sovit något sedan dess och är på dåligt humör och saknar tålamod. Han fick sova en timme mellan 7 och 8. Han vaknade ganska glad och pigg. Sen skulle det bytas blöja och jag upptäcker då att snoppen har svullnat upp, trodde att den hade legat i kläm och att det skulle rätta till sig för han verkade inte han nämnvärt ont när jag klämde på den (vet inte så mycket om detta med snoppar). Efter en timme hade det inte lagt sig så då blev det ett telefonsamtal till barnmottagning som lugnt meddelade att han troligtvis fått en lätt infektion pga att bakterier kommit in under förhuden. Odern blev att bada honom och spruta in vatten under förhuden. Vincent tyckte först toppen, bada nu tills han insåg att mamma skulle göra rent snoppen, för detta gjorde tydligen ont, men han va duktigt.

Han blev inte glad förrän vi kom ut och skulle köra till dagis, där det var ett smärtsamt lämnande. Känns lite jobbigt då han ska sova där idag, men jag är beredd på att hämta honom.

Hoppas han har det bra min lille prins...

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Ajdå, stackars lilla snoppen.

Hoppas det går bra på dagis idag.

Ibland har man dåligt tålamod.

Ses i morrn. Kram

2010-01-19 @ 13:59:09
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: malena

Aj aj det hade en av mina stora som små med visa sig att det var för trångt så vi fick hålla på med det länge skit jobbigt.

Klart vi måste ses snart! Kram

2010-01-19 @ 19:47:24
Postat av: Amanda

Usch då...det där hände oss också. Ludwig verkade dock inte ha så ont av sin svullna snopp. Och det försvann väldigt fort igen.

Hoppas det blivit bättre för er lillkille alla redan också.

Kramar

2010-01-20 @ 10:13:16
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: