Första affärsdusten

Vincent är allt annat än lätt att ha att göra med för tillfället. Går från pigg och glad tilll övertrött och supersvidig på ett par sekunder. Nätterna är kaotiska med en massa skrik och vill inte somna om. I natt fick han vällingen efter att ha skrikit i 1½ timme och somnade då om lätt, men detta vill jag inte alls ta till för han är inte i behov av att äta på natten, men vi ville sova. Spjälsängen har kommit tillbaka så att man i alla fall kan sätta ner honom där när han får sina attacker så att han inte skadar sig när han springer in i saker. Hoppas detta tar slut snart.

Igår var vi på Jysk, jag och Vincent, och han fastnade dä för en plastbil, modell jag går sönder direkt när jag kommer ur förpackningen. Jag sa nej och satte tillbaka den, han tog den igen osv. Efter att ha satt tillbaka den 10 gånger drog jag honom med mig varpå han slänger sig på golvet och bara skriker. Kommer detta beteendet redan, trodde det skulle komma först om några år. Jaja ta ungen under armen och stega mot kassan blev resultatet. Han är en envis liten rackare. Två söta djurkuddar att piffa upp sängen med fick han och de var mycket uppskattade när vi kom hem.



En liten pulka tur i trädgården blev det igår för att liva upp stämningen och det gillar han starkt och det är också kul att dra pulkan själv.




   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: