Ledig igen

Har nu jobbat två dagar, eller egentligen 1½ då det var halv dag idag, och ska nu vara hemma i 2½ vecka för att skola in Vincent på dagis. Känns konstigt att gå hemma igen, men vi lär nog fylla dagarna med massor av saker.

Innan jul flyttade vi in i våra nya lokaler så allt är lite upp och ner på jobbet och med nya system också så är det itne alltid så lätt. I de förra lokalerna var vi vana med en medeltemperatur på 25 och efter att ha jobbat där i 5 å så är min garderob anpassad efter detta. Nu efter flytten är temperaturen mycket lägre och även om jag sitter med två längärmade så är det ändå kallt. Så en grej jag och Vincent ska fixa är någon varm och skön kofta som jag kan ha på jobbet.

Hoppas nu att allt går bra med inskolningen och jag inte blir en hönsmamma.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Lycka till med inskolningen. Ses snart va!?!

Kram

2010-01-05 @ 17:30:04
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

Jobbigt att det är så kallt....

Och du... DU ska va en hönsmamma, Vincent är ju ert allt och värd det bästa och det ska dagis veta om. :-) Stort lycka till!

2010-01-05 @ 20:11:01
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: