Mammig som ...

Det är mamma mamma mamma här hemma nu. Pappa funkar ganska bra så länge vi är på humör, men går det illa är det mamma. Antar att det är inskolningen som spökar och den ställer också till en del för hans nattsömn skulle jag gissa. En bra natt denna bvecka har vi haft, annars sover han oroligt från 12 till morgon, vilket gör att jag sover som en kratta. J har vi kastat ut på soffan med alla djuren så vi ahr sängen för oss själva. Hoppas detta snart går över för jag vill sova på nätterna.

Igår kväll vägrade han totalt att bli nattad av pappa, inte ens den älskade vällingen var intressant förrän mamma tog över. Det lär väl itne bli bättre nästa vecka heller då J är borta mellan torsdag och söndag. Jaja sova får man väl göra när de är tonåringar.

Skönt är i alla fall att inskolningen går jättebra och jag hyser inga tvivel på att de kommer funka fint på måndag då jag börjar jobba igen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Fru Evelina - HappilyEverAfter.se

Ja vad bra att det går bra! Njut av att han tyr sig mer till bara dig just nu hihi, det skulle jag gjort!



Kram

2010-01-23 @ 17:06:19
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: