Fredag

Nu är det äntligen lite ledighet från jobbet i alla fall.

Vincent har varit helt omöjlig idag och gjort allt som han vet att han inte får och struntat fullständigt i att man säger till honom. Tyvärr tappade jag tålamodet ett par gånger även om jag försöker vara lugn, men det är inte så himla lätt när han bara skrattar åt en när han blir tillsagd. Trött var han för han somnade kvart i 6 i soffan och jag försökte väcka honom med att borsta tänderna men då gapade han bara fint och somnade när jag var klar. Så det var bara att byta blöja och lägga honom. Hoppas han nu inte vaknar en timme tidigare imorgon.

La över lite bilder från mobilen häromdagen:



   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: