Helgen

Denna helg är den värsta hittills, ont som f-n har jag, spelar ingen roll om jag står, sitter, ligger eller går, men skönast är att ligga ner. Trots detta måste man ju aktivera Vincent. Igår blev det en sväng in till stan för att träffa Anna, vi strövade runt lite i affärerna och lunchade på McDonalds tillsammans med en himla massa folk och massa regn. Vincent verkade ganska nöjd med trippen men lite besviken att han inte fick springa runt.

Idag har jag fått behövlig vila då Vincent har tillbringat dagen hos sin förskolefröken och hennes sambo, lämnade honom vid 10 och hämtade honom vid halv 4. Han har haft en superdag och mamma en slappdag i sängen. Gjorde både honom och mig gott antar jag då han har fått utlopp för sin energi. Ni kan inte ana vad glad jag är att de ställde upp och det kunde inte varit en bättre vald dag.

Pappa Jocke har vi knappt sett då han jobbat från tidigt till sent båda dagarna, tirst som bara den. Nu är det dags för tvtittande i sängen igen.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: