Helgen

Det har varit en helt underbar helg som vi har haft tillsammans hela familjen. Jocke har varit ledig från fredag till idag. Det har itne blivit så mycket tid vid datorn som jag skulle vilja särsklit efter igår, MIN FÖDELSEDAG. Jag tycker det är sjukt roligt med paket och i ett av paketen fanns det en dator och det kunde ju inte bli bättre, men som sagt har inte hunnit sitta vi den speciellt mycket.

Dagarna har mest tillbringats ute, helst i skuggan, med en massa lek för Vincents och Sparkys del. Jag har mest försökt vila upp mig inför kommande vecka då Jocke jobbar igen. Lite utflykter har vi också hunnit med, Stenugnsbageriet i Rute (lite besviken på att de inte har fler platser i skuggan eller parasoll samt deras utbud av färdiga mackor), en gårdsbutik i närrheten och tåget i Dalhem. Frågar man Vincent tyckte han nog bäst om tåget och mamma var nöjd med deras fika utbud samt att Sparky fick smulor av en annan familj så han föll för dem direkt.

Nu ska de slappas lite framför fläkten innan jag ska försöka sova,


Dricker vatten i poolen


Det dracks Pommac ur fina plastvinglas som Vincent gillade starkt

Dalhem

Goda ingefärskakor från Rute

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt med en familjehelg!

Grattis efterskott, kul att du fick datorn.

Kram

2010-07-12 @ 07:44:16
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: