Igår ratad - idag stolt

Igår var det äntligen dags för UL och det var en liten krabat där inne som sprattlade runt. Allt såg bra ut och det nya datumet är den 23 november, istället för den 24:e. Stor skillnad. Bilder kommer nog sen.
Under tiden jag och Jocke var där så var Vincent med Linda och hennes mamma. När jag kom och skulle hämta honom så sprang han först mot mig för att sen vägra släppa Lindas hand och när jag lyfte upp honom så ville han bara över till Linda. Han protesterade när han skulle in i bilen och ville hellre med Linda än med mig. Kände mig helt ratad av min mammiga son.

Idag har vi varit hemma på förmiddagen och lekt en massa ute. Sparky haar också varit hemma då vi skulle till veterinären på eftermiddagen. Att ha dessa två hemma samtidigt innebär en hel del stohej men de tycker båda det är roligt så vad ska man göra.
En stolt mamma fick jag vara idag när vi var hos veterinären. Vincent var jätteduktig och stod och tittade på medans Sparky fick sin spruta samt klorna ordentligt nerklippta. Dörren ut var ändå öppen men han var snällt kvar i rummet. Sparky däremot pep som bara den och var inte det minsta modig, han är så rädd att han ratar godis när vi är där men belöning får han när vi kommer hem.





   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

Jösses, vad roligt dina små prinsar har tillsammans! Man blir helt varm i hjärtat av att se dem...

2010-07-07 @ 00:19:56
Postat av: Astrid

Vad skönt att allt ser bra ut med lill*n i magen :D



kram kram

2010-07-09 @ 18:53:18
URL: http://nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: