Stranden

Både igår och idag har vi varit på stranden. Igår tillsammans med Clara och hennes underbara familj. Det var supermysigt att träffa dem och se familjens nya tillskott, Hugo, samt uppfriskande att sitta nere vid vattnet. Vincent trivdes också hur bra som helst och influerades nog av Max och blev en liten badanka som man fick släpa upp. Hela kvällen igår och imorse så tjatade han om att han skulle bada. jag själv lyckades bränna mig på ryggen (som jag glömde sörja in och tyckte att jag satt i en stol hela tiden) och på fötterna där skorna brukar täcka.

Idag åkte vi dit själva, jag och Vincent, var det något svalare och Vincent ville inte bada, men tyckte det var ganska kul ändå, men han ville mest åka vagn. Nina med syster som lite senare, trevligt att träffa dem en liten stund. Det blev en kort dag då Vincent som sagt ville åka vagn och min rygg kändes som om någon eldade på så fort solen kom åt.

Vincents ordförråd accelererar fort som bara den och det känns som det kommer nya ord varje dag. Detta gör också att han tjatar hål i huvudet på en. Tyvärr blev det inte bilder på sorken på stranden, lite svårt när man är själv.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Veronica

Hej Cattis!

Visst är det härligt med sol och bad, men ibland blir det lite för mycket av det goda. Läste lite i din blogg och förstod att du väntar en liten! Stort grattis och lycka till! Kram fabella-Veronica

2010-07-15 @ 22:47:18
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: