Varmt varmt varmt

Jisses vad varmt det har blivit, men man ska ju inte klaga efter den långa vintern.

Vincent och jag har tillbingat delar av gårdagen och dagen hemma hos Linda och Emil. Idag var det kalas för dem båda. Vincent trivs verkligen där ute och följer glatt med vem som helst av dem för att hitta på saker. Emil har nog blivit lite av Vincents idol då han alltid får åka traktor när han är där och de är så söta ihop. Han är knappt mammig alls där och jag kan verkligen slappna av och det finns inte mycket som gör mig lyckligare nuförtiden.

Imorgon ska Vincent umgås med Linda igen då det är dags för UL. Det känns lite nervöst för tänk om det inte är någon liten bebis där inne utan jag bara blivit tjock.

Nu väntar jag på att Jocke ska komma hem, han har jobbat massor i helgen :(.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: