Trasiga föräldrar

Med mig är det som vanligt, ont och trött, men jag jobbar nu bara 75% så förhoppningsvis hnner jag vila lite innan jag hämtar Vincent på dagis.
Jockes rygg small i torsdags och han har sedan dess inte varit så allert, men det är på bättringsvägen och han kan nu också lyfta saker.
Vincent tycker inte vi är alltför roliga då, men man försöker roa honom så gott det går. Igår blev det ny kritor som jag hittade i pysselaffären när jag var där och det betyder att det ska målas mest hela tiden. Kritorna kladdar inte så mycket samt att det går superlätt att torka bort från bord och annat som är i vägen när det målas.

Vincent har en ny favorit film, Nicke Nyfiken, och den vill han titta på varje dag innan läggdags och jag är inte sen att hänga på. Börjar dock bli lite tjatig enligt mig då vi ser på den varje dag, men vad gör man inte för att underhålla killen.


Sparky och Vincent roar sig med den bästa uteleken, vatten


Den nya sängen, med egenhändigt val av påslakanset.


Grillmästaren


Favoriträtten, grillad kotlett med pommes, ketchup och mango raja


De nya kritorna

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Junitjej

Vilken söt kille!!

Ha en trevlig söndag!

2010-06-20 @ 10:01:56
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh nej har han fått ont i ryggen också. Nu är ni lite som familjen Ekengren/ Thörngren sjuka båda två. Stackare.

Hoppas ni har en skön helg.

Kram

2010-06-20 @ 10:27:07
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: clara

Måste hålla med Nina att det låter precis våran familj,inte kul..... Hoppas ni blir bättre snart båda två!

kramar!

2010-06-21 @ 20:44:55
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Malena

Men vad gör ni allihopa ;-), hoppas ni snart mår bättre så vi får se er! Kram

2010-06-22 @ 12:15:39
Postat av: Linda Rasmusson

Bra att du gått ner i tid förresten. Klokt.

Synd bara att ni båda har ont...



Krya på er!

2010-06-22 @ 12:31:33
URL: http://rasmussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: