Nöjd

Vincent är pigg som en lärka även om det gnälls en massa, i alla fall så fort han inte får som han vill och det är ju ganska ofta eftersom mamma och pappa inte tycker om när han kastar saker, klättrar upp på bord, river i blommor och tydligen en massa annat enligt honom. Han har dock sina ljusa tillfällen då man bara smälter.











Det blev en tripp till stan idag och jag inhandlat ett par nya skor, enligt J tycker han att jag har hamnat i någon pre 40 års kris men dessa skor fick mina vårkänslor att spritta.


Fina va!

Jag har också fortsatt att skämma bort mitt barn som fick en dumper och en lastare.
Nej nu är det soffa som gäller och jag hoppas på lite massage från mannen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

Låter som ebbe i sitt humör!

2010-03-13 @ 21:07:03
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: