Och så var det dags igen...

1½ dag hann han vara på dagis innan det var dags igen. Efter att inte ha kräkts sedan in tisdags fm skickades hann till dagis igår och det var inga som helst problem och i morse var han precis som vanligt. Men efter lunch hade han tydligen kräkts igen och var dålig i magen så det var bara att hämta honom. Man skulle kunna tro att han skulle vara lite låg då, men inte han röjde som vanligt och ha röjt massor hemma också. Det satt en stackrs liten kille till som väntade på pappa då han också hade kräkts, han såg däemot lite mer medtagen ut.

Jag vill gärna släppa allt när de ringer från dagis, men idag gick det inte då jag satt mitt i ett lönesamtal med min chef. Det blev lite knasigt efter de hade ringt eftersom jag inte kunde fokusera riktigt, men jag hade i alla fall sans att komma med ett motbud till löneökningen. J som fortfarande är själv på jobbet kunde inte alls rycka in, men den lilla sorken var ju i alla fall glad och pigg är jag kom och hämtade honom.

Hoppas jag nu kan göra mina ärenden imorgon som jag velat göra länge för nästa helg är det dags för jobb igen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Men vilken envis kräksjuka! Hoppas ni piggar på er snabbt nu och kan njuta lite av helgen iaf.

Kramar

2010-03-12 @ 20:22:33
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: