Sjuk?

Lillgrabben var helt färdig redan vid halv 6 idag och för att han inte skulle somna för tidigt så fick det bli ett bad som alltid piggar upp honom. Efter badet var helt slut så det var bara att göra välling och lägga honom. Hann knappt lägga ner honom i sängen när vällingen var slut innan han sov. Hoppas han inte börja bli sjuk igen, min lilla älskling.

Jag sitter med andra ord själv ikväll med djuren som sällskap då J är på herrklubbsträff. Det är väl bara att sticka färdigt raggsockarna då.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

mysigt med raggsockar! Jag tycker att DU är duktig! Hoppas Vincent bara var trött & att ni slipper sjukdom. Fy, sjuka barn är inge kul! Kram på er & tack för senast

2010-03-16 @ 21:26:39
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: astrid

vad tråkigt ): Ni verkar ha fått det som vi hade för några veckor sedan.. det var liksom sjukdom på sjukdom som drabbade Nova



kram kram

2010-03-18 @ 07:52:26
Postat av: Nina

Hej raring!

Vad hade du på hjärtat när du ringde? För du har ringt idag va? Jag hann inte svara... som vanligt.

Du, om du vill kan jag försöka göra en ny bloggdesign till dej. Hur skulle du vilja att den såg ut? Vilken stil? Å vilka bilder?

Kram

2010-03-19 @ 21:06:03
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: