Bilder

Efter att ha lagt in bilder från långt tillbaka så blir det ingen novell. Jag är konstant trött oavsett även om jag får sova eller inte och foglossningen är inte att leka med idag.


Vincent vet vad man gör på toaletten




Vincent the worker


Hjälper mamma i trädgården


Skulle visa hur duktig han blivit på att klätta ner från terassen, men det gick inte så bra denna gång även om han inte slog sig.


I almedalen


Gör sin egen röra till den bakade potatisen, ärtor och matlagningsyoghurt, dock tog den slut innan potatisen var klar

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha härliga bilder på sötnosen. Och vilken rolig pippifilm, den måste jag visa Ville så har vi nått att slå emellan med här.

Hoppas trötta perioden är förbi snart

2010-05-03 @ 20:06:16
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

Verkligen härliga bilder!

Men du ta alvedon så lättar foglossningen lite, det är värt det.

Min trötthet har lättat men finns ännu kvar, men det är nog för att jag inte sover nå bra om nätterna.... Vi kan klaga ikapp du och jag. :-)

kram

2010-05-03 @ 20:41:02
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Kattis Kollega

Jag, som inte har barn själv, blir lite osäker: livräddar han Pippi eller förför han henne?? ; )

2010-05-03 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: