Inskrivning

Idag var det äntligen dags för inskrivning, jag hade vägt mig hemma för att vara beredd på vad vågen på MVC skulle visa. Det jag inte var beredd på var att den visade 1 kilo mer, så enligt deras våg väger jag nu 64,5. Går ut hårt redan från början och jag hoppas verkligen inte att jag ska lägga på mig 25 kilo denna gång.
Allt gick bra på MVC, alla värden var bra, och det jag är mest nöjd med var att hon redan har börjat kolla efter läkartid till mig och att hon tyckte att jag skulle prata med aurorabm också. Allt detta för både bearbeta den förra förlossningen samt bestämma mig för hur jag ska göra denna gång. Skönt att veta att det är mitt beslut och ingen annans. Jag höll på att börja gråta när vi kom in på förra gången och kände mig lite dum för jag kan ju prata om den annars utan tårar, men det är väl stundens allvar som spelar roll. Hon konstaterade att ut kommer i alla fall bebisen att komma på ett eller annat sätt och man kan inte annat än att hålla med.

Imorgon åker jag och Vincent till Stockholm för att hälsa på syster med familj. Ska bli hur mysigt som helst. Pappa Jocke lämnar vi hemma tillsammans med djuren då han ska jobba. Så jag bode egentligen packa och slå in presenter istället för att sitta här.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Va skönt att inskrivningen gick bra!

Och du.... Ett kilo hit eller dit gör väl ändå inget! :-)

Kram

2010-05-06 @ 21:05:50
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Trevlig resa!

2010-05-06 @ 21:45:20
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Förstår precis hur du känner dig. Precis samma sak hände mig när jag berättade om min skräck för bm. Hon kommer oxå göra allt för att hjälpa mig. Känns skönt. Blir så trött på alla kvinnor som skönskriver sina förlossningar. Det gör bara att man mår sämre.

Lycka till gumman! Jag vet att vi kommer att fixa detta på ett eller annat sätt. =)

2010-05-07 @ 19:34:35
Postat av: LeeLoo

härligt att du är inskriven! Gissar på att det var hormonerna & sedan platsen som gjorde det svårt att prata om förlossningen. Trevlig resa & en Stor kram

2010-05-07 @ 23:26:03
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!

2010-05-09 @ 17:40:51
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: