Sjukling

Fick hämta en utslagen liten parvel från dagis igår och han fick umgås med mamma vilket innebar mycket tid i soffan. Eftre en alvedon var han ganska pigg och stutsade runt. När väl Jocke kom hem var jag inte det minsta sugen på att laga mat så det fick bli pizza när Vincent somnat. I natt har Jocke tagit honom när han vaknade vilket tyvärr inte hjälpte för min del då jag mådde illa efter att ha ätit för mycket och en vild i magen så jag var vaken mellan 12 och 3. Skönt att man fick sovmorgon i alla fall, pojkarna sover fortfarande.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Usch. Stackars liten som inte mår bra. Hoppas han är piggare snart igen.

Du är inne på slutspurten nu. Snart har ni ytterligare en liten hos er där hemma. ^^



Hoppas ni får en fin helg!

2010-11-06 @ 08:20:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: