4 veckor kvar

Igår var det 4 veckor kvar tills bebis kommer. Det är verkligen inte alls långt kvar och jag börjar bli ordentligt nervös.

Helgen har innehållit en fabellaträff. Det var självförsvar som stod på schemat och jag nöjde mig med att titta på tjejerna. Efteråt var det en trevlig middag på Hamnplan. det som är lite tråkigt med att gå ut och äta är att man inte har chans att prata med alla utan det blir mest de som sitter närmast. Det är en del som man inte har pratat med så mycket och de satt långt ifrån så det blev inte mycket sagt till dem. Skönt var det också att komma iväg lite själv även om det blev en tidig hemgång, är ju tråktanten just nu.

Vincent och jag bakade kladdmuffins igår och det är ett riktigt kakmonster man har som gillar att baka och slicka skålen. Han blev också nöjd med resultatet, jag är väl lite halvnöjd men de kommer nog att gå åt.


Vincent i sin fina vinterjacka och påtvingade vantar

Vincent värgrar ofta vantar, men jag är inte den som ger mig. Efter att ha tvingat på honom alla kläder innan vi går ut så får han gå och titta sig i spegeln och då blir han ofta nöjd.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

fyra fjuttiga veckor! sen har ni lillasyster hos er! coolt!!

2010-10-18 @ 13:54:06
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: