Sjukvården

Var på besök hos BM nu på morgon och sa då att jag tyckte det var lite konstigt att jag fått tid för snitt på en söndag och det höll hon med om. Efter ett telefonsamtal visade det sig att avdelningen som planerar operationer inte fått någon impuls om mitt planerade snitt. Nu ska det i alla fall ta fart och troligtvis kommer de att ändra datum för snittet. Har jag inte fått besked inom en vecka ska jag höra av mig igen. Känns som det börjar bli lite ont om tid och jag hoppas verkligen inte att de senarelägger snittet får då hamnar vi ju lite väl nära bf-datumet.

Man känner sig så maktlös och jag vill veta när det blir.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

Jaa du... Men du borde ju bli prioriterad när det nu har blivit som det har blivit. Annars är dessvärre den enda vägen att vara besvärlig och vägra ge sig... :( kram på dig!

2010-10-26 @ 11:23:16
Postat av: Clara

sjukvården.... suck....

2010-10-26 @ 12:07:25
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hm skumt. Hoppas du får svar snabbt.

2010-10-26 @ 18:54:43
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: