Snart vardag igen

Jag prioriterar inte att blogga på helgerna eftersom som jag vill umgås med Vincent när han är vaken, vila när han sover och är halvdöd när han har somnat för natten.

Denna helgen har varit sådär för Vincent har varit ganska gnällig så fort det inte har gått som han har velat och det är ju ganska ofta det händer. Igår bakade han och jag i alla fall en dumlekladdkaka medan pappa sov, det är inte mycket som slår en kladdkaka och det verkar inte Vincent heller tycka som gladeligen hjälpte till med att slicka vispar och skålen.




En sväng ut i det fina vädret blev degt också och Vincent tränar hårt på sin cykel.



Ikväll hade vi söndagsmys. Det är bättre än fredagsmys då Vincent är så himla trött på fredagarna. Han fick både glass och kladdkaka efter maten så han verkade himla nöjd om än lite sockerspeedad.
I över en vecka nu har vi sett på Bilar varje dag och imorse orkade jag inte leka så det blev tv och slumra till Bilar, klockan var i för sig bara kvart över 5 så det är väl godtagbart.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

härlig chokladmustasch! Läste kommentaren på min blogg, tack! Tänker på er & dig, så spännande att du snart ska föda! Många kramar, ta hand om dig!

2010-10-12 @ 20:44:06
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: