Sovmorgon

Ja det får man kalla det när klockan är 7 och Vincent inte haar gjort någon antydan på att vilja gå upp. Han har dessutom sovit hyfsat bra i natt och väckte mig bara 1 gång vid halv 4 och vill eha mjölk, somnade om ganska fort och har sover fortfarande. Inte ens katterna och hunden har gjorde några anspråk på att vilja gå innan jag gick upp heller. Detta måste ju vara någon sorts rekord för Vincent som annars är uppe och studsar vid 5.

Vad gör jag uppe då kan man ju tycka. Inte kan jag sova längre än till halv 7 uppenbarligen. Hungrig börjar jag bli så det blir väl att fixa frukost.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Helena

Hoppas det fortsätter i den här stilen då! :-)

2010-10-23 @ 07:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: