Torsdag

Jocke har vabbat idag och jag har varit inne i stan och fikat. Vincent hade feber i natt, men har inte haft någon feber på hela dagen så om natten är lugn blir det dagis imorgon. Det vänder fort när det när det gäller honom och det är skönt. Redan i morse så sprutade energin ur honom precis som om han var tvungen att göra sig av med den han itne gjorde av med igår.

Det blev lite shopping till Vincent idag och det blev riktiga killtröjor, en med traktorer och en med Lightning McQueen. Gissa om han blev glad, det är kul att hitta något till honom som man vet att han gillar och jag gissar att det blir lite favoriter här hemma ett tag.

Provkörning av den nya vagnen har gjorts och Vincent verkar gilla att sitta i den och pekar på mjukliften som ligger bakom och säger bebis. Han och jag pratade om vad bebis ska heta och hans förslag var pappa (inte helt otippat), men vi väljer npg något annat.


Vi har mätt Vincents längd i legobitar (46 st)


Jag hittade en gammal kamera som Vincent får leka med



   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

Ja, han är söt som en karamell, den lille spjuvern. Jag undrar hur han är live: bara att se honom på kort klargör att det finns VÄLDIGT mycket energi i den lille gossen... Eller?

: )

2010-10-07 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: