Vattengympa

Varje onsdag är det vattengympa för gravid med besvär av tex folossning. Det är helt underbart att röra sig i vattnet, man är så smidig. Det tog mig 4 gånger innan jag kom på hur mycket jag kunde ta i utan att få mer ont dagen efter. Igår däremot var det fruktansvärt jobbigt, varje gång vi skulle använda benen så resulterade det i en sammandragning så jag flaxade mest med armarna.

Vi är i alla fall ett glatt gäng och några av oss träffas innan och fikar och ska väl försöka träffas även efter att bebisarna har kommit.

Jocke har tagit hela natten med Vincent så jag borde känna mig ganska fräsch, men inte sover jag bättre för det. Tar minst en halvtimme att somna om när jag har vaknat på nätterna och det gör jag ett par gånger.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt att ni håller ihop så.

Kram

2010-10-21 @ 10:01:20
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Amanda

Vad skönt med vattengympa. Det gick jag på när jag var gravid med Ludwig och det är verkligen underbart! :)



Ännu har ingen varit här så jag antar dom inte tänker komma och titta på vår panna idag heller. Suck!!

Jag hade förstått det om dom hade varit här och tittat och det sen behövde komma någon hantverkare och hjälpa till och fixa men ingen har ens varit här. Så himla dåligt!

2010-10-21 @ 16:10:45
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Veronica

Visst är det härligt med vatten! Den enda anledningen till att jag tycker det är synd att sommaren är slut, det är lite kallt att bada nu ;-) Kram

2010-10-21 @ 21:07:10
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: