Dagis och vattengympa

Idag har jag tillbringat förmiddagen med Vincent på dagis för att se hur han har det. Jag stormtrivs på Vincents dagis och det verkar han också göra, även om han var lite mammig idag (tydligen vanligt när föräldern är med). Jag tycker om att lämna och hämta honom på dagis och det får ta den tid det tar, jag vill inte stressa iväg, och jag hoppas att jag kan fortsätta med det ett tag till innan det gör för ont. Det var en jättemysig förmiddag med lek, frukt och dans, men det tog ganska hårt på mig.

Efter att ha vilat upp mig var det dags för vattengympa. Det är helt underbart att röra sig i vattnet även om uppgången är något jobbig, känns som man gått upp ett par kilo under träningen. Denna gång tog jag också ut mig för mycket och var helt slut när jag kom hem, tycker inte jag tar i så mycket men det gör jag väl. Kom ihåg till nästa gång: Ta det lugnt.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: