Förberedelser

Jag försöker förbereda både för bebisens ankomst och kolla igenom vad Vincent behöver inför vintern. Efter att ha gått igenom babykläderna så inser jag att jag nog inte behöver inhandla så mycket, skulle kanske vara några bobys i 56, men det kan vara tills den kommer ut och vi vet hur stor den är.

Ny overall inhandlades till Vincent igår, lite dyr kanske men man fick mössa på köpet. Jag hade först tänkt att inte ha en röd eftersom det hade han förra året, men det fick bli det i år med, då syns han i alla fall.



En liten tomte

Vincent trippar runt på tå en massa här hemma och det fick sin förklaring idag då det är en röreöse som de gör när de har tema på dagis. Duktig är han på att trippa runt. Härom natten upptäckte han att inte bilarna var undanplockade och då hämtade han pappa och sa att de skulle städa. Städa mitt i natten, inget han har fått från mig i alla fall.

Fullmåne=vincent sover sämre än vanligt, bläää.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAH störtskön han är som ska städa.

Bra att han hämtar pappa då!

2010-09-23 @ 09:16:30
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Astrid

rött är snyggt :D bra val tycker jag. Nova har grönt ;)



Ja, kan tänka mig att det är mycket att gå igenom. Om vi får en till knodd blir det jobbigt för i vissa påsar har vi blandat storlekar (man orkade inte sortera när man la ner all) och det kommer vi nog få äta upp sen /:



kram på er

2010-09-24 @ 06:54:46
URL: http://nogg.se/nova08
Postat av: Amanda

Vad skönt att det mesta ändå finns för lilla bebisen. Jag tror vi har väldigt mycket för framtida syskon vi med. Är verkligen sant som dom säger att första barnet är dyrast. :)

Men även om man har mycket så vill man ju kanske köpa lite nytt iaf. Eller åtminstonne vill jag det. ;)



Önskar er en trevlig helg!

Kram

2010-09-24 @ 11:07:32
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: