Fredagsmys

Jaha då var det fredag och helg. Efter en natt varav jag var vaken 3 timmar myste jag ner i sängen efter lunch och sov i två timmar innan det var dags för fika hos Malena. Ebbe var tyvärr inte på sitt bästa humör, men jag känner så väl igen det från Vincent, men så himla söt ändå. Tyckte vi hann prata en hel del även om det alltid finns mer att prata om . Tack för en härlig fika.

Vincent kom hem från dagis som en solstråle, men efter maten var han helt slut och han nattas nu av Jocke. Hoppas det blir en bra natt så vi alla är utvilade till imorgon.

Imorgon ska jag och Jocke på bröllop och Vincent ska till Helena och Peter. Jag ska ta till vara på att det blir en lugn natt och sova ordentligt om nu bebisen i magen bestämmer sig för att vara lugn.

Snart dags för lite mer mys med glass och tv tror jag.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

tack själv gumman....du gjorde så jag överlevde eftermiddagen med hans trevliga humör. Hoppas vi snart kan ses igen. kram kram

2010-09-17 @ 20:47:08
Postat av: clara

det tycker jag absolut vi gör! onsdag?

2010-09-18 @ 08:40:05
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: