Känner mig lättad

Vi känner oss otroligt lättade över att så fina vänner som vill ta hand om Vincent i fall förlossningen skulle starta tidigare, vilket jag hoppas att den inte gör. Tack så jättemycket för responsen, det värmer.

Igår var en dag då det hände lite. Jag var och hälsade på Liselotte och hennes 2 veckor gamla Cornelis, vilken söt liten plutt och det gör att man bara längtar tills vår lilla plutt kommer ut. Kändes i för sig konstigt att hålla i en bebis som är mindre än vad Vincent var när han kom ut och troligt är att denna inte kommer vara så liten den heller.
När jag kom hem kom Nina och Ville för att plocka plommon. Vi har så vansigt med plommon så är det någon som vill ha så är det bara och komma och ta för sig. De följde sen med och hämtade Vincent på dagis.

Idag däremot har det varit lugna fisken och jag har stickat, vilat och ringt en del samtal (äntligen).


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Skönt med sådana vänner! Dom är verkligen guld värda! ^^

2010-09-15 @ 09:12:51
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: