Vagn beställd

Lunch med Annelie som flyttat hit från Alingsås för 1½ månad sen var det som stod på schemat idag. Riktigt trevligt var det att sitta och äta lunch och prata i lugn och ro. Efter lunch gick vi runt på stan lite och kollade och jag försöker att inte titta så mycket på bebykläderna för jag vill kolla vad vi har innan jag köper något, men det är svårt ibland.

När Jocke slutat jobba blev det en sväng till babyproffsen för att beställa vagnen jag har bestämt mig för. En Acta Graco Quattro Tour Duo blir det och jag hoppas den kommer passa oss.

Bild lånad från babyproffsen


   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

fin vagn hoppas ni kommer trivas med den

2010-09-21 @ 19:36:21
Postat av: LeeLoo

skönt med en cityvagn, tror du kommer uppskatta den! Lätt & smidig ser den ut å vara. Wille vill helst gå nu för tiden men oj vad man är glad för att kunna spänna fast honom i vagnen ibland

2010-09-22 @ 14:47:05
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du kommer trivas med den!

2010-09-26 @ 12:35:08
URL: http://jennyls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: