Helgen

Jag åkte ner till mamma i torsdags igen och denna gång var det bara jag. Lite lyx att bara behöva rå om sig själv, strunta i att gå upp så fort man vaknar, dricka kaffe när man vill och en hel kopp. Jag insåg däremot att jag blir väldigt rastlös när jag inte har mina barn omkring mig och har svårt att sitta still. Man kan ju undra var de får sin energi ifrån. Ganska utsövd och med längtan efter familjen kom jag hem i lördagsnatt och fick min vanliga nattsömn, dvs inte så mycket.

Jocke fylllde år igår så det var tårta, massa paket och champange och en smarrig grogonzolaspäckad oxfilé. I år är också första gången som jag tycker det är roligare att ge bort paket än att få dem själv, underlig känsla.


Emilia i klänning, det är inte ofta det


Pappa får hjälp med paketen


Emilia är något skeptisk till detta med paket

Idag fyller kissarna år och på fredag är det Vincents tur, det är tur att vi samlat större delen av familjens medlemmar på en vecka så man inte behöver ha så mycket i huvudet.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: