Underbart

Jag och barnen har tillbringat hela dagen i stan idag. Först ett besök på myllan med lek och pussel, efter det en timmes promenad för att barnen skulle sova, tyvärr somnade aldrig Vincent så det blev en tur i bilen så han skulle vara pigg när vi skulle hem till Malena och Ebbe. Vilket härligt besök vi gjorde hos Malena sen, Ebbe och Vincent lekte i 2 timmar utan att bråka på Ebbes rum och vi kunde sitta och prata. De två sötnosarna hade till på köpte likadana tröjor. Man lyssnade dock efter gråten eller något annat som skulle visa att det inte gick så bra, men det kom inte. Efter 2 timmar var de dock lite trötta och Vincent fick en dinosauriesvans i ansiktet av misstag så då brast det lite, men det gick snabbt över. Det gick inte att gnälla av sig över att han är så gnällig nuförtiden, för det märktes inte då. Lite trassligt att ta sig till bilen var det för han tyckte han bodde överallt. En helt underbar dag.

Efter förra vinterns misslyckande med overaller så har jag nu bestämt mig för en Didrikson denna säsong och jag ska vara ute god tid, dvs nu.

Tyvärr blev det inga bilder idag men bjuder på ett gäng ifrån helgen.

Emilia på myllan i torsdags



Emilia och Vincent ritar


Leker i Tallunden


På kalas för att fira Max

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

klokt av Vincent vi tycker helt klart ni med kan bo här :)

2011-08-30 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: