Nedräkning till julafton

1 december är här och nedräkningen till julafton har börjat, dvs öppnadet av avdentskalendern. Vincent sprang runt i morse och sa att det var hans födelsedagskalas för han skulle få paket, försökte förklara att han kommer få ett paket varje dag ända fram till julafton och då får man fler paket. En liten kavel var det idag och det är tänkt att han ska använda den på lördag då vi ska baka pepparkakor, de 2 kommande dagarna har samma tema.

Emilia går mer och mer och kanske dröjer det inte så lång tid innan hon har övergett krypandet. Söt är hon vår lilla krulltott när hon tultar fram.

Jag har från och med idag blivit tillsvidare anställd på mitt nya jobb, provanställning avslutades 3 månader tidigare än beräknat. I tisdags var jag och sa upp mig från mitt gamla jobb. Känns hur skönt som helst.


Redo att sova

Vincent pyntade sin elefant

Lussebullsbak

Lite pyssel med pappa

Provar storebrors kalsonger

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: