Namngivning

Vi har varit nere i Skåne i helgen och haft namngivning för Emilia. Det hela gick jättebra trots att jag inte läst igenom det jag skulle säga mer än då jag skrev det och känslorna överrumplade mig när jag skulle berätta varför vi har valt namnet Lisa, som främst är efter min farmor. Vincent skötte sig bra och åt kakor istället för smörgåstårta, vad gör man inte för att han ska vara nöjd. Nästan alla som vi bjudit kom och det är alltid lika roligt att träffa släkten ävenom man inte han prata så mycket med alla som man skulle vilja. Väntar på att det ska komma lite bilder från andra, för själv tog jag inte många.


Snuttan somnade i slutet av cermonin, som inte var lång


Smarrig pärontårta


Kusin Lina och Emilia


Vincent hade hjälpt till med att baka kakorna eller i alla fall med att slicka skålen

Citat från min systerdotter på 4 år:
"Vilka långa bröst du har"

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Johanna Sköldbäck

Jättemysig lördag. Stort tack för att jag fick vara med och dela den med er!

2011-02-21 @ 19:46:30
Postat av: Nina Ruthström - laddar inför uppropet på lördag

Hahahaha ÄLSKAR citatet.



Å vilken sjukt fint tårta. Beställd?

2011-02-22 @ 09:47:59
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Ida

Känner igen den kommentaren. Har fått höra samma av min dotter på 2,5år. =D (Inte alltid bra med en dotter som pratar helt obehindrat och konstant).

2011-02-22 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: