4 dagar

Ojojoj det är ingen lek att vara själv med barnen i 4 dagar. Vi har skrattat, bråkat, tramsat, pysslat och myst om vartannat. Tyvärr har det blivit mycket av bråkbiten och då det inte har varit mycket sömn så har jag varit allt annat än pedagogisk. Bara i lördags så bestämde sig barnen att vara vakna i skift från 3 och framåt och med endast en vila på ungefär 10 minuter vid halv 10 så var både jag och Vincent på dåligt humör på kvällen. Han somnade kvart i 6 och då gick jag också och la mig och natten till söndag blev hyfsad.

Vincent har börjat vakna vid halv 5 och tycka att det är morgon. Innan har det gått att titta på film en timme för att sen gå upp, men nu tröttnar han fort på det och vill leka. Trots att jag är morgonpigg är det alldeles för tidigt, så nu ska vi försöka få honom att sova lite längre på morgonarna genom att han får gå och lägga sig senare.




Liselotte och Cornelis var på besök, inte lätta att få en 5-månader och en 2-månaders att posera


Mamma tjatar om att jag ska träna nacken...




Vincent tar kort


Gjorde ett halsband på beställning från Vincent och det ska man ha kort på

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

härliga bilder =)

2011-02-01 @ 10:49:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: