Hemma

Ja då var jag och Emilia hemma efter vår tripp till min mamma. Lite seg är man eftersom man kom hem halv 1 och så tog det lite tid att somna och Vincent började bråka klockan 4. Hur får man barn att sova längre?

Det har varit mycket trevligt hos mamma och det var roligt att träffa syster. Nu är jag hemma till på torsdag då jag ner igen.

Vincent har varit hemma med pappa och haft skoj även om han nu är i en period då allt är fel och slutar i skrik och bråk så det är ju ingen dans på rosor direkt.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Sköt att höra att ni hade det bra på resan.

Vad är det för monster våra snart treåringar?!!! Fyyyy fan säger jag bara. Helt hopplösa!

2011-07-31 @ 20:03:46
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: