Resa med barnen

Så är vi då åter hemma jag och barnen efter att ha varit ifrån Jocke i 10 dagar. Semester skulle jag inte kalla det, men det har varit trevligt att träffa min pappa, mamma, farmor och farfar och några vänner. Jag är stolt över mig själv över att jag faktiskt genomförde denna resa för det är inte alltid lätt att vara ensam med 2 barn. Vi har ändå gjort en del som att besöka IKEA, åka ut i Blekinge skärgård, leka med jämngamla till Vincent, åka en faslig massa bil (tack och lov för DVD i bilen) och ibland försökt ta det lite lugnt.

Eftersom jag inte hinner skriva blir det bilder


Emilia 8 månader, avresedagen


Lisa och Vincent


Lunch på IKEA



Åka båt







Provar näverkeps som är gjord av min farfar






Lek på lekplats


Mys med Lisa


Morfar och Emilia


Vincent köpte solglasögon


Om ungefär 2 veckor bär det av till mamma igen men då är det bara jag så då kanske man kan få sova lite mer.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Tycker du är himla stark! Dessutom ser det ut som att ni haft det riktigt kul. Kram

2011-07-24 @ 07:49:32
URL: http://Http://cklaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: