Uppdatering

Jag är så himla trött nuförtiden att jag inte orkar så mycket när väl barnen har somnat utan prioriterar att få sova. Det är så myckt jag vill göra på kvällarna, men orken finns inte. Idag har jag flyttat över lite bilder från mobilen och det var ett tag sen sist så här följer lite bilder i blandad kompott.


Emilia gungar för första gången


Vincent plocker blommor till mamma på väg hem från dagis


På fika hemma hos Ville


Emilia har sett för mycket på hur Sparky gör


Vincents önskan igår, kasta sten i vatten


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hoppas du får sova ordentligt någgra nätter så du piggar på dig. Inte roligt att vara trött hela tiden.



Du ang midsommar. Har du och Emma pratat något om kvällsmaten?

2011-06-19 @ 20:43:23
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Coquina

Fina bilder =)



Ny tävling på min matblogg där du kan vinna söta grytlappar =)

2011-06-20 @ 11:10:14
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: