Barnvakt

Vincent och Emilia hade barnvakt igår. Det är första gången som Emilia har barnvakt och som vi har gjort något utan något barn. Även om jag litar fullt på Ylva (en kollega) och jag känner mig trygg i att lämna barnen med henne så är det ändå svårt att slappna av helt, men jag lyckades ganska bra. Jocke och jag var och sköt lerduvor och åt sen en fasanmiddag. Jag slog Jocke i lerduveskyttet och blev bland de 4 bästa, så jag var mycket nöjd. Med mjölkfyllda bröst och ganska trött drog jag mig tillbaka redan vid 22 och fick lite sömn, mellan amningarna.

Riktigt härligt väder har det varit idag och vi tog vara på det med att vara ute på förmiddagen. Känns som våren är på väg även om det går sakta för snön att försvinna. Emilia har haft en dålig dag och gnällt massor och sovit lite. Hon har tillbringat stor del i bärsjalen och varit nöjd då.


Väl inpaketerad


Vincent kör bil


   K O M M E N T A R E R
Postat av: britta bloggar

Fina bilder!

2011-03-07 @ 22:07:00
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: