Sjuklingar

Jag som trodde det hade vänt och vi var bra, men inte och Vincent är hemma från dagis än. Han har ingen feber, men är väldigt gnällig och har ont i halsen. En som också gnäller är Sparky som efter att ha haltat sedan söndags fick en klo borttagen imorse. Han har gnällt konstant sedan vi kom hem.


Gnällolle


Charmtrollet är idag 4 månader, hurra hurra hurra

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Anonym

Hälsa Vincent, hoppas ni blir friska tills på måndag!

2011-03-11 @ 15:38:22
Postat av: Kattis Kollega

Och jag kontrar då med att hälsa till Sparky: ont i tassen OCH tratt, klart som fasen att man gnäller! Har också gjort en tur till veterinären idag: Tissen var inne och fick tandsten borttagen i onsdags under narkos. Han blev dålig efteråt,så vi fick åka in igen idag: han hade fått en snedtändning av nåt medel som används vid sövning... Dom har gjort en knarkare av min Tissen!!! "Partydrog med hallucinogena inslag.": (

Nu verkar han dock hämta sig, inget lungödem, ingen hjärtpåverkan som tur var.

KAn vi inte göra ett nytt försök att få till en fika? Men vi väntar tills ni är friska, jag har inget försvar mot små ilskna dagisbaciller. Vi hörs snart och krya på er allihop!

2011-03-11 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: